Sorting
Source
Katalog zbiorów
(5)
Form of Work
Książki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Status
unknown
(3)
available
(1)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Odolanów
(4)
Filia Tarchały
(1)
Author
Badowska Mariola
(1)
Dworzecki Zbigniew
(1)
Dworzecki Zbigniew (1948- )
(1)
Marejanik Małgorzata
(1)
Sirojć Zdzisław
(1)
Słomski Wojciech $d (1969- )
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Media
(1)
Pandemia COVID-19 (2020- )
(1)
Psychologia
(1)
Uzależnienia
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
integracja społeczna
(1)
pedagogika
(1)
retoryka
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Monografia stanowi ciekawy głos w dyskusji nad zupełnie nowym zagadnieniem badawczo-poznawczym w dziejach ludzkości. Warto zaznaczyć, że w tej materii i w istniejącej obecnie sytuacji mało jest na rynku opracowań podobnych do tego opracowania. Istotnym, a zarazem kluczowym łącznikiem zawartego w monografii przedmiotu badań, proponowanych rozwiązań i rozważanych treści zamieszczonych tu artykułów, jest kryzys i jego skutki wywołane pandemią SARS-CoV-2 COVID-19. Globalizacja gospodarki, rosnąca rywalizacja, ogromny postęp technologiczny, zmiany demograficzne i społeczne sprzyjają poszerzeniu strefy zagrożeń. Tymczasem autorzy poszczególnych artykułów wykazują tendencję do analizowania kryzysu nie tylko jako zjawiska społecznego o wyłącznie negatywnej konotacji, ale sugerują także praktycznie zapomnianą myśl wywodzącą się z teorii kryzysu: kryzys ma swoje zalety i może być produktywny. Autorzy odnoszą się do niektórych zagadnień, akcentując zwłaszcza wyzwania, które stoją przed gospodarką, społeczeństwem, konsumentami, przedsiębiorstwami w czasach pandemii COVID-19 w Polsce, a jednocześnie wskazują na sytuację przedsiębiorstw, ich zachowania, zmiany w niektórych sferach zarządzania, które zostały wprowadzone jako reakcja na kryzys i pojawiające się zagrożenia. Przyjmują przy tym dość szerokie spektrum patrzenia na badane zjawisko (pandemię i jej skutki), które lokalizują w dwóch skoncentrowanych tematycznie głównych jej przestrzeniach rozważań. Pierwsze z nich nawiązują do zjawiska pandemii i jej skutków odnoszonych do gospodarki i konsumentów, drugie zaś do samej organizacji – przedsiębiorstwa. Monografia dostarcza nie tylko teoretycznych, ale przede wszystkim praktycznych wskazówek w zakresie skutecznej reakcji na zagrożenia wynikające z pandemii oraz uwidacznia szanse pozwalające kreować nową, lepszą rzeczywistość. prof. zw. dr. hab. dr. h.c. multi Bogdan Nogalski Pracę Gospodarka i społeczeństwo. Wyzwania i perspektywy oceniam jako cenną dla ekonomii i nauk o zarządzaniu. Zaprezentowane tu wyniki badań pokazują aktualność tematu oraz dają wskazówki, które mogą być bardzo użyteczne dla nauki i praktyki gospodarczej. prof. dr hab. Ewa Bojar.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Odolanów
Brak informacji o dostępności: sygn. 65 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Odolanów
There are copies available to loan: sygn. 80/81 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Odolanów
All copies are currently on loan: sygn. 65 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Uzależnienia behawioralne. - Wyd.II. - Pultusk; Warszawa : Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2015. - 363 s. ; 24 cm.
Form of Work
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia Tarchały
Brak informacji o dostępności: sygn. 61 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Odolanów
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again